niedziela, 3 listopada 2013

Ciągle mam to w głowie ... 17.

Oczami Ally :
W koncu dolecieliśmy do naszego wymarzonego raju . Nikt nas nie pytał o szczegóły związane z tym wypadkiem i bardzo dobrze. Nie chcę tego wspominać . Chociaż mam czasem ochotę wyżalić się i przytulić do kogoś ramienia .  Ale jedna unikałam tego tematu . Teraz powiem coś o temacie Austina. Może i się kochamy , ale ja na razie nie chcę mieć chłopaka zbyt wiele przeszłam , żeby go teraz mieć . Narazie trzymamy się swojej przyjaźni , a może kiedyś będzie to coś większego , a może spotkamy sobie kogoś innego...Nie wiem . Ostatnio ciągle męczą mnie koszmary z tym pobytem tam . Nie chcę nikomu psuć wakacji dlatego o tym nie wspominam . Ale dręczy mnie jednak myśl o co chodziło z moim ojcem i rodzicami Asutina ? Po co ta zemsta ? Co oni zrobili ? W co się wplątali ... Dlaczego Jack ... ? ( od Aut ... Jakie dylematy xd )

Trish

Pobyt na Hawajach jest meeega ( od Aut - Ja też chce tam być xd ) Wole się nie pytać o ten pobyt w ,,więzieniu" ,wiem że nie chcą o tym gadać . Ale zauważyłam u Ally coś dziwnego . Cały czas chodzi przygaszona , zamyślona i przerażona . Mówiła mi , że z Austinem jest więź , ale dlaczego nie chodzą ?
Tego nie mogę rozwiązać ... Może , nie jest gotowa , a może to coś innego ? ( od aut - Następna ma dylematy :D ) Chciałam ją o to zapytać ale błyskawicznie zagadywała mnie czymś innym . Ostatnio nie mogę się z nią porozumieć ... Chce czy nie chcę muszę się zapytać o ten pobyt w tym koszmarze . Nie chcę aby płakała , ale muszę , muszę bo ciekawość wygrała nad moim ciałem ...

Austin
Jestem naprawdę w wielkim dołku . Ally nie chciała być moją dziewczyną , ale jej się nie dziwię ... Rozumiem ją . Cieszę się wolnością . Chociaż chciałbym ją jeszcze raz pocałować i wgl ... Dlatego będę walczył o jej serce tak długo jak się da , ale nie będę jej do niczego zmuszał ( od aut - ale to skomplikowane -,- :D ) Ale na razie zrelaksuję się na tym pięknym słońcu ... ( od aut - Serio ?! o.O To o nią walczysz czy się relaksujesz ? Ahh chłopaki -,- )

Dez
Juuupi ! Ale te fale są meega ! Jak ja kocham Hawaje ! Chce tu zostać na zawszę ! Ooo tak ! Zabawa na wieki bark szkoły i najważniejsze rodziców.  Ahh totalna wolność ! Ooo jaka fala ! Juupi ale zjazd chce to powtórzyć ! Ooo tak ! Oo tak ! ( Narrator : Jebut xd - spadł xd ) Ałaaaaaaaaa! Fuck ! Moje kolano . O.o Trish mnie woła muszę iść bo bo to Trish ! Umie rozwałkować chłopaka w 5 minut . I ona mówi , że nie ma chłopaka ! Cóż się dziwić !

_________________________________________________________________________________

Przepraszam , przepraszam i jeszcze raz przepraszam <3 Mam nadzieje , że ten rozdział przeprosinowy wystarczy ? Proszę nie bić ! :D Boooo mam strasznie słabe kości . UWAGA KAŻDE UDERZENIE BĘDZIE WIELKIM KALECTWEM DLA KAROLCI^^ . Hyhy nawet uwagę napisałam
Wiecie Austin i Ally mi się juz znudziło i dlatego przestałam pisać .
Rozdział napisałam sama ale podziękujcie Oli , że przez tyle dni prosiła o post ... Jaka ona upierdliwa ...
Ale i tak ją kocham
Więc jeszcze raz bardzo was przepraszam :D
A co do rozdziału pisałam go na szybko ... Nwm czy całkowicie powrócę do bloga , ale może znajdzie się czas ... Wiecie GIMBAZA ;c Trudne czasy nastały ^^ :D
Dez miał was troche rozerwać od tych przymulonych rozmyśleń ^^ Dzięki Dez
Dez : Proszę !!! <3
Ja : OJEJ <3
OLA . A dla mnie podziękowania ? o.O
( Hyhy jaka ja głupia sama piszę za Olę ^^ Hahhaha )
Ja ; Były ^^
OLA . A no spoko <3
Ja . Hhaahha :*
Pozdrawiam Karolcia ^^

3 komentarze:

  1. joł joł jooooł :D
    no, przeczytałam to.. ufff... o, jak ja dawno Auslly nie czytałam o.O kiedyś nie do pomyślenia xd a teraz... tylko ta NaruHina, ShikaTema, NaruHina, MinaKushi, NaruHina, a ostatnio jeszcze EdWin ;D a, no i NaruHina XD
    Taaa... jestem straszna, rzuciłam A&A na rzecz anime ;D ale ty też, Karolciu, więc ciiii... ty NIE otaku ;----; "tylko Naruto, tylko Naruto!'
    powiem ci, że zaczynałam sie martwić, że ja za często wstawiam dopisy od autorki. uspokoiłaś mnie xd
    Tak jęczałaś, że cie Ola zmusza do pisania, a teraz twierdzisz, ze wracasz.. ehh... tylko my, kobiety tak umiemy, cnie? ^u^
    No i droga Olu: nie znam cie osobiście, ale popędzaj proszę naszą Karolcię do pisania, bo to leń jakich mało. i spamuje mi na asku, jak nie ma co robić -_-'
    Och, jak ja kocham pisać długie komentarze ^u^ ale nie z fona, wiec ten jak na mnie jest średni ;D
    pozdro ;*
    Czakry Karolciu! xd
    Weny dla was obu!
    ~Ciasteczko :3
    ps: chyba będę pierwsza, jeśli mnie jakaś menda nie ubiegnie w czasie pisania *w*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Karolci: ADHD? XD Coś w Ciebie wstąpiło, tylko, że nwm co xd Wiem, że jestem natrętna i upierdliwa, ale tak dążę do celu. Nie ma żadnego NIE WIEM, tylko WRACASZ XD KC TEŻ <3
      Do Ciasteczka xd: OO tak, Karolcia się wczoraj zmusiła do pisania rozdziału z telefonu (chyba xd). Dziękuję za wizytę, no i za życzenia :D POSTARAMY SIĘ NASTĘPNY NAPISAĆ RAZEM, C'NIE KAROLCIA? :*

      Usuń
  2. hej subcio blog może miałabyś ochotę wpaść na mojego bloga? i dać koma? tu link:
    http://rauramyhistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń