sobota, 1 czerwca 2013

Przecież to nasi przyjaciele , powinni wiedzieć !10

Pokazywałam po kolei wszystkie kartki a groźbami. Austin czytał je uważnie . Przestał na 5 , usiadł i złapał się za głowę.Miał słodkie różowe policzki od płaczu i poczochrane już teraz włosy . Usiadłam a on zaczął mną trząść jak wariat.
- Ally ! Jak Ci się coś stanie nie daruje temu wariatowi ! Ally rozumiesz mnie ! - Zaczął płakać ja też , trochę z przerażenia . Bałam się o Austina , że zrobi coś głupiego. Teraz wiem , że jakakolwiek osoba zbliży lub urazi , będzie mieć z Austinem bardzo wielki problem . 
- Trzeba iść na policję - Siedział i czekał jak zareaguje . Wytrzeszczyłam na niego oczy , wzięłam jedną z gróźb i dałam mu do rąk. Przeczytał ją i podarł. Było na niej napisane : ,, Lepiej nie kontaktuj się z policją , chyba że nie chcesz zobaczyć ludzi , których kochasz " Austin podszedł do mnie i mnie przytulił odwzajemniłam to . Czułam wtedy takie ciepło. Słyszałam bicie jego serca. Cudownie mi było ! Nagle odsunął się ode mnie i powiedział , że nie daruje tej osobie co mi to robi. Patrzyłam w jego czekoladowe oczy z wielkim podziwem . On ma zajebiste paczydła ! Ohh. Ale co z Jackiem ? Właśnie ! Od naszej randki w ogóle go nie widziałam. Muszę z nim poważnie porozmawiać , ale to nie teraz. 
- Austin , masz nikomu o tym nie mówić ! Nawet Trish i Dezowi !- Popatrzył na mnie jak na jakiegoś .... wielkoluda ? 0.o .
- Ale czemu ? Przecież to nasi przyjaciele, powinni wiedzieć .- Teraz ja szukałam wymówki jak mu odpowiedzieć.
- Ja nie chcę ich w to wplątywać. Nawet ciebie nie powinnam , ale musiałam komuś to powiedzieć . Wypadło na ciebie. Chciałabym , abyś zachował to w tajemnicy i nikomu nie mówił ! Proszę - popatrzyłam na niego błagalnym wzrokiem. Czekałam na odpowiedź , może kilka minut.
- Dobrze , ale wiedz że i tak im będziesz musiała kiedyś powiedzieć , albo sami się dowiedzą. Ja nikomu nie powiem. - Uśmiechnął się sztucznie i przed wyjściem powiedział krótkie ,,Część" i poszedł. Przez niego chcę mi się płakać. Czemu się czuję jakbym oberwała nożem ? Schowałam wszystkie groźby pod łóżko , po czym się na nie położyłam i zaczęłam płakać. Za co ? Za jakie cholerstwo , ktoś mnie tak traktuję ! Teraz boję się wyjść nawet z domu w jakieś ciemne uliczki. Po tych całych rozmyśleniach zasnęłam.
Obudziłam się rano. Nie musiałam iść do szkoły bo był weekend . Postanowiłam się przejść. Ubrałam się w lekką sukienkę w koronki. Wyszłam na dwór i poczułam lekki podmuch wiatru. Nie było nigdzie ludzi , co powodowało u mnie przerażenie. Rozglądałam się cały czas. Trzęsłam się jak chihuahu (czyt : cziłała). Weszłam do pobliskiego sklepu i kupiłam bułkę i ser na śniadanie. Jak wyszłam szłam już spokojniej , ponieważ nie czułam , żadnej ,śledzącej mnie osoby. Myliłam się. Dostałam czymś dużym w głowę i zapadła ciemność ...


Skończyłam i jak wam się podoba ? Mnie nie , ale spoko :DDD Następny rozdział nie wiem kiedy , ponieważ muszę poprawić trochę ocen ;)  Do motywacji wziął mnie Sid ( Ps to Ciasteczkowy potwór i jest dziewczyną . Nie mogłam zmienić formy na żeńską . Sry ! ) Pozdrawiam Karolcia^^


12 komentarzy:

  1. Super, tylko żeby Ally się nic nie stało...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział . Kiedy next . Zapraszam do mnie http://austinially-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW super, oby Ally nic nie było... Czekam na next:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ty chcesz zrobić Ally?
    I kto wysyła te pogróżki? O.o
    świetny rozdział, czekam z niecierpliwością na kolejny
    ~Twoja wierna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały rozdział!!! Kto śledził Ally??? Co ten ktoś chce jej zrobić??? Kto stoi za tymi pogróżkami??? Czekam na next!!! Proszę napisz go szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha , dzięki ;D
      Ależ wy jesteście ciekawscy 0.o
      Next może być jeszcze dziś o 21 , albo jutro o 21 :D

      Usuń
  6. O rany... Kto ją zastrasza? Odpowiedzi może być mnóstwo.
    Austin
    Jej ojciec
    Trish
    Dez
    DALLAS
    KIRRA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpowiem , żadne z nich ;D
      Hahahaha , jestem złaaaa ! xD

      Usuń