piątek, 12 kwietnia 2013

Może zawieszam bloga -,-

Kochani ... Niestety (chyba) Nie będę kontynuowała bloga przez 1 miesiąc ;(
Nie chodzi o to , że brak weny , czy czasu czy coś innego ..
Kto zgadnie ???
Nikt ?
Bo ja mam rehabilitacje  , która zaczyna się w poniedziałek . Mam zespuł  Klippla - Feila oto link : http://pl.wikipedia.org/wiki/Zesp%C3%B3%C5%82_Klippla-Feila
Nie mam aż tak wielkich objawów jak te dziecko tam na zdjęciu , ale niestety mam skrócony odcinek szyjny ;( . W szpitalu rehabilitacyjnym jest internet , ale o słabej łączności , więc jak będę mogła to napiszę ;)
Bardzo was przepraszam , ale zaczęłam za późno pisać bloga i wiecie ...
Przepraszam ;(

16 komentarzy:

  1. Trudnoo..:(
    I Będę zawsze na ciebie czekać! < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , jak nie wstawię w ciągu tego miesiąca dodam 3 rozdziały ;) ;) Wracam 21 maja ;(

      Usuń
  2. Okej. Będę czekać. Przy okazji wpadnij na mojego bloga : http://austin-i-ally-love-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czekać "kochana" xD ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , za wyrozumiałość ;)

      Usuń
    2. Chamska reklama -_-
      Zapraszam do mnie ;)
      http://austin-and-ally-my-fiction-story.blogspot.com/

      Usuń
  4. strasznie mi przykro z tego powodu.Będę czekała na kolejny rozdział z niecierpliwością.Udanej rehabilitacji.
    -Sabina

    OdpowiedzUsuń
  5. Chorzy ludzie nie lubią współczucia ze strony "tych zdrowych" - też tak masz? Jak ktoś mi mówi, że mu przykro z powodu mojej choroby, to mam ochotę tego kogoś zdzielić w łeb ;P
    Ja napiszę: Będzie dobrze! Wierzę w to z całego serca ;) Ty wracasz 21 maja, a ja znikam 30 maja, bo jadę na operację - ale to pikuś ;P
    Zdrowia! ;*
    ~JulkaXD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo -,-
      No niestety to trochę głupię , że ludzie cały czas mi współczują a ja tego nie potrzebuje do szczęścia.
      Najbardziej to gorzko mi jest gdy inni śmieją się z mojej choroby ;(((
      A co do twojej operacji , życzę powodzenia!!

      Usuń
    2. Dzięks ;)
      Mi współczucie innych przypomina o chorobie i dołuje ;)
      No, ale dzisiaj miałam wywiad do gazety i opowiadałam o obecnym życiu, i czuję się od razu lepiej ;P To tylko gazeta miejscowa, no i pracuje tam znajoma mamy, ale naprawdę - jest mi lżej :)
      Ja nie spotkałam się z wyśmiewaniem, tylko z odrzuceniem przez społeczeństwo klasy, ale... będzie dobrze :)
      A operacja - postaram się, żeby się udała :) Heh, to nie ode mnie zależy ;P
      No, to życzę miłej rehabilitacji ;) I szybkiego powrotu do zdrowia :)
      ~JulkaXD

      Usuń
  6. szkoda ;(
    ale jestem pewna że będzie wszystko w porządku
    zapraszam na mojego bloga http://here-comes-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam coś tam z kręgosłupem, od urodzenia. 10 lat chodziłam na rehabilitację, strasznie tego nie lubiłam, ale teraz widzę, że się opłaciło. Co prawda dalej nie jest idealnie, ale 1000 razy lepiej, niż kiedyś. :)
    zdrowia życzę i pisałaś u mnie na blogu, że musisz zaopatrzyć się w książki. co prawda wątpię, czy to przeczytasz, zanim wrócisz, ale oto kilka fajnych tytułów:
    - Strażnicy Historii (cz. 1 - "Nadciąga Burza", 2. "Circus Maximus", 3. na początku 2014! D:)
    - Trylogia Czasu (1. "Czerwień Rubinu", 2. "Błękit Szafiru" 3. "Zieleń Szmaragdu")
    - Igrzyska Śmierci (1. "Igrzyska Śmierci", 2. "W pierścieniu ognia" 3. "Kosogłos")
    - Jeśli chcesz trochę poprawić sobie humor, to polecam "Mikołajka", ale to chyba każdy czytał, więc polecam ci książkę-bliźniaczkę: "Jaśki", wbrew pozorom, ani pierwsza ani druga nie są tylko dla dzieci. :)
    - Seria, która nie wiem, czy ma jakąś nazwę, ale pierwsza część nazywa się "Merle i Królowa Laguny", na prawdę fajne
    Mam nadzieję, że choć trochę ci pomogłam. wracaj szybko! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. też czytałam trylogie czasu ekstra ksiażka ale nwm czy ona jest z gabrielem zdrowiej szybko a co do bloga ekstra też założe ale nw kiedy jak coś dam linka /ola

    OdpowiedzUsuń