czwartek, 11 kwietnia 2013

Mam randkę 5

Nie uwierzycie ! Jack zaprosił mnie na randkę. To było takie niesamowite. Byłam w sklepie razem z Jackiem  zamykaliśmy . Podszedł do mnie i zaczął się jąkać . Nawet nie wiecie jak to śmiesznie wyglądało , ale cóż chłopaczek się bał , wiem coś o tym. Niestety ... -,-. W końcu zaczął mówić spokojnym głosem i wymówił to ,, Pójdziesz ze mną na kolację" . Chciałam mu się rzucić na szyję , ale się od tego powstrzymałam. Dzisiaj chce poinformować o tym Trish. Musi mi pomóc w przygotowaniach . Natychmiast ubrałam się w sukienkę w kwiatki a na to lekko kremową kamizelkę . Wybiegłam z domu na przystanek autobusowy. Czekałam chyba 10 minut bo durny autobus się spóźniał. Przyjechałam dopiero pod dom Trish o godzinie 14 . Mam nawet spory kawałek do Trish , więc się nie dziwcie  , że byłam na przystanku o godzinie 12 ;). Opowiedziałam jej wszystko po kolei , a ona zaczęła się tak cieszyć , że piszczała. Wybrałyśmy się na zakupy. Szukałam długo wyjątkowej sukienki . Były przeróżne , a to od koloru czerwonego do czarnego. W końcu zobaczyłam cudowną fioletową sukienkę z dodatkami. Była bardzo droga , ale stać mnie było na nią. Poszłyśmy jeszcze do restauracji. Byłyśmy tak głodne po tych zakupach , że mogła bym zjeść słonia ! Zamówiłyśmy swoje dania. Przez czas oczekiwania Trish uczyła mnie jak zachowywać się na randce. Może w to nie uwierzycie , ale nigdy nie byłam na randce dlatego musiałam nauczyć się kultury obiadowej ;P
Wreszcie dostałyśmy swoje zamówienie. Dziwnie się czułam bo kelner wcale nie odchodził tylko się na mnie gapił.
- Czy coś nie tak -  zapytałam
- Ach... Nie ...już idę -powiedział
No dobraaa.... Gdy zjadłyśmy jedzenie , musiałyśmy się pożegnać . Jutro przecież wielki dzień.

7 komentarzy:

  1. Fajny...szkoda że taki króciutki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry , nawet nie zauważyłam , że to takie krótkie . xD

      Usuń
  2. Świetny,tylko szkoda,że taki krótki.Zapraszam do mnie:Laura&Ross&Raini&Calum-moje opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do Elmo<3. Nawet nie zauważyłam , że to takie krótkie ;P
      I chętnie wpadnę ;)

      Usuń