poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Czemu spałeś koło mnie ?? 4

Obudziłam się o 9 rano. Spało mi się jakoś ... wygodnie. Spojrzałam na czym leże i zobaczyłam Austina na moim łóżku , który spał. Co on tutaj robi ?! Tak słodko śpi , ale i tak muszę go obudzić...
- Austin , wstawaj !!! - Momentalnie chłopak wstał . Popatrzył się na mnie z chytrym uśmieszkiem , jak ja tego nie lubię . Oddawałam mu zdziwionym ździwieniem.
- Hejka Ally , wygodnie Ci było ??
- Hahaha , tak . A tak do tego tematu , czemu spałeś koło mnie ??- Podrapał się po głowie i zaczął patrzeć do góry , musiał sobie wszystko przypomnieć , tak na moje zdanie ;).
- A tak , bo usnęłaś na moich ramionach i poszedłem Cię odłożyć na łóżko , ale byłem zmęczony i zasnąłem- I znów się uśmiechnął . Grr jak to działa mi na nerwy , ale jednocześnie to uroczę . Co ja wygaduję !!!
- Przestań się szczerzyć bo Ci ząbki wybije - Od razu  schował swoje białe ząbki i podrapał się po karku.
- Austin ! Twoi rodzice się na pewno martwią ! - Popatrzył zdezorientowany na mnie i wytrzeszczył  swoje brązowe oczki ;D
- O kurczę ! Sorry Ally , ale ja spadam - Przytuliliśmy się na pożegnanie i wybiegł 100 m na godzinę . Haha , żart ;P Musiałam się opłukać . Poszłam do lusterka i zobaczyłam istniejący koszmar :D ! A ja tak wyglądałam przy Austinie ! No cóż ... Tak jak mówiłam opłukałam się i poszłam się przebrać z wczorajszych ubrań na jakieś nowe . Poszła jeszcze raz do łazienki , żeby zrobić sobie lekki makijaż. Zeszłam na dół i nikogo nie było . Na lodówce wisiała karteczka .

                                Kochanie dziś musiałem wyjść wcześniej , weź sobie kanapki , leżą 
na blacie , a co do Austina pogadamy jak przyjadę.

Całuski
Tata
Świetnie niech wszyscy się dowiedzą , że Austin u mnie spał , przecież to nic wielkiego !
Wzięłam kanapki przygotowane przez tatę i zaczęłam je zjadać . Jedząc myślałam jak wytłumaczyć całe zajście mojemu tacie , przecież może mi nie uwierzyć . Mój tata do chłopaków jest bardzo ostry. Kiedyś miałam iść na bal z moim chłopakiem to tata zaczął mu zadawać pytania typu : Gdzie się urodziłeś , Ile miałeś dziewczyn itp . Miał mnie chyba dość , bo ze mną zerwał , ale nadal się przyjaźnimy , Jedynemu człowiekowi  któremu ufa to Jack. Nigdy go o nic nie pytał kiedy z nim rozmawiałam nawet się uśmiechał . Chciał kiedyś mnie z nim zeswatać , ale nie mogłam postępować inaczej , niż odrzucić jego pomoc bo nie mogłam źle przy nim wypaść . On ma takie ślicznę brązowe oczy , blond fryzurkę ... Czekaj to opis Austina ! Yhhh .. No to tak ma czujne brązowe oczy . Włosy ma brązowe postawiono na żelu. Ech ...

10 komentarzy: