piątek, 5 kwietnia 2013

Nowa piosenka 3

Dzień typowy dla mnie. Byłam dziś w pracy , odwiedzili mnie przyjaciele , pisałam piosenkę dla Austina itd...
Nie mogłam wymyślić , nutów dla mojej kochanej pioseneczki ... Echhhh ... Nagle  znikąd pojawił się Austin.
- O , cześć ! Po co przyszedłeś do mnie o godzinie . Hmmm ... 22 ?!- Patrzyłam na niego z zdenerwowaniem. Chyba się trochę przestraszył mojej zgniewanej mince , o to właśnie chodziło ;)
- Emmm , chciałem Ci powiedzieć , że ... Emmm... Wyjeżdżamy w trasę !!- Po prostu stałam i się do niego przytuliłam , gratulując mu ;D . Opowiadał mi wszystko jak to się stało . Czyli jednak Trish umie pracować , Kto by się tego spodziewał ...?? Gadaliśmy , aż przeszliśmy do tematu piosenki. Trochę się jąkałam , a on musiał skapować o co chodziło . Usiedliśmy przy pianinie i całą noc robiliśmy piosenkę , przypomniałam sobie chwilę , kiedy to robiliśmy pierwszy raz ;D. Uśmiechnęłam się na samą myśl . Naglę wpadłam na wspaniałe nuty do piosenki!
- Austin ! Mam nuty !- Szybko się ocknął , chyba przysnął. Napisałam nuty i zaczęłam grać na pianinie . Podobała mu się ta melodia. Tak mi się przynajmniej zdaję...
- To , to , jest genialne ! -  Jednak dobrze mi się zdawało. Przytuliliśmy się do siebie. Czy on się po perfumował  ? Dobrze , że tego nie czujecie . Śmierdzi na kilometr. Ohyda. Austin śpiewał chyba 3 razy moją piosenkę , aby się jej nauczyć. Przy śpiewaniu wymyślał nowe kroki. Wow , muszę przyznać , że patrzyło się przyjemnie . Uśmiechałam się pod nosem. Musiał to zauważyć bo sam się uśmiechnął i to tak uroczo jak mały kundelek.
- Ally ..., Ally!- Oczywiście musiałam spać z krzesła bo jak by mogło być inaczej ? Spytał czy nic mi nie jest i podniósł mnie z podłogi. Powiedziałam , że muszę się zdrzemnąć . Tak to dobrze mi zrobi.  Przytuliliśmy się na pożegnanie , ale się nie przestałam tulić , ponieważ zasnęłam na jego ramieniach. ...


Wiem trochę krótkie , nie miałam pomysłów na dalej rozpisywanie tego . Mam nadzieję , że kolejny rozdział ( który dodam jutro ) będzie  dłuższy ... Dziękuje wielce za ponad 200 wejść. !!! Proszę komentować , jak będziecie mieli jakiś ,,problem" z opowiadaniem ;D Dziękuje !!

11 komentarzy:

  1. Mam taki problem że troszkę króciutki...a do reszty się nie czepiam :p super rozdział ;)

    Nie żeby coś ...ale zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;**
      Chętnie wpadnę ;D
      Przegotujesz mi herbatkę i ciasteczka xD ?

      Usuń
    2. Herbatkę mogę ciasteczka nie ....xD

      Usuń
  2. Super rozdział, tylko szkoda, że taki krótki :( Kiedy następny? ;*
    ~JulkaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział.Czekam na next i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń