piątek, 28 czerwca 2013

Liebster Blog !

Hejka dostałam nominację od Tini. i Natalie ;3 ( Dodałam Natalie przed chwilą xD ) Ana M. ( Dodaje ponieważ mają takie same pytania <3 ) :* i Wawerka <3 KC
Przyznam szczerzę , że to moją pierwsza nominacja i Oli pewnie też xD ;*
No to tak teraz odpowiadam na pytania wraz z Olą <3
1. Jakie masz zainteresowania ?
Karolcia^^ : Hmm moim zainteresowaniem jest muzyka i zwierzęta ! KC te cudeńka ! <3
Ola : Uwielbia konie , tańcę i muzykę !
2.Czy jesteś szczęśliwa ?
Karolcia^^ : Jestem , dzięki temu blogu <3 Tutaj nie trzeba udawać się jakim się jest , można być sobą !
Ola : Myślę, że tak ,ale utrata kontaktów z najlepszym przyjacielem nie jest fajna
3. Jakie jest twoje największe marzenie ?
Karolcia^^ : Moje największe marzenie to wzbić się na szczyt. Chciałabym być znaną i lubianą osobą , no cóż wiem , że nie jest to ważne , ale to moje marzenie . A ! I jeszcze chce mieć moją prawdziwą BFF <3
Ola :.Spotkać R5, Laurę Marano i Ross'a Lynch'a <3
4.Jakie są twoje plany na wakacje ?
Karolcia^^ : Moimi planami jest wyjazd nad morze ! Mmmm plaża KC ! ;*
Ola:Hmm...kolonie, wyjazdy do koleżanek, wyjazd do Niemiec...jednym słowem: FRAJDA
5.Wygrywasz milion złotych co z nimi zrobisz ?
Karolcia^^: Oddaję część potrzebującym i część zostawiam na swoje potrzeby <3 Chciałabym kupić moim rodzicom ładny dom ! :D
Ola :.Pomagam rodzinie, a resztę wydaję na cele charytatywne i pomagam dzieciom spełniać marzenia.
6.Gdzie chciałabyś wybrać się w podróż ?
Karolcia^^ : Chciałabym zwiedzić cały świat ! <3 Tylko ogranicz mnie jedna rzecz mam śmiertelny strach przed samolotami ;/
Ola :Do Miami :D
7.Najpiękniejsza chwila mojego życia to ...
Karolcia^^ : Zrobienie mojego własnego pokoju ! Miałam dość spania z rodzicami w jednym z pokoi :/
Ola :.WYSTARCZY MI TO, ŻE MAM TAKICH KOCHANYCH PRZYJACIÓŁ <3
8.Czy masz jakieś swoje odwzorowanie na postaci literackiej ?
Karolcia^^ : Nie wiem , chyba nie :D
Ola :Niee, jestem raczej oryginalna xD
9.Twoja ulubiona książka to...
Karolcia^^ : Lubię dużo książek bo czytam ich wiele , ale do najciekawszych zaliczam Dary Aniołów i Intruza <3
Ola :Uwierz Lucy
10.Jaki jest twój ulubiony kwiat ?
Karolcia^^ . Lilia ! Zdecydowanie ! Nie powiem dlaczego , po prostu mi się podoba xD
Ola :Orchidea , róża <3
11.Co zmieniłabyś w swoim życiu ?
Karolcia^^ : Wszystko ! Czasem  marzę ,żeby rozpocząć nowy etap życia :)
Ola :Zmieniłabym fałszywych ludzi :D

Pytania od Wawerki ;) EDIT :D
1. Ulubiony kolor?
 Bardzo lubię fiolet ;*
2. Ulubiony filmy lub serial?
Oczywiście Austin i Ally <3
3. Ulubiona książka?
Hmm mam kilka , ale lubię Intruza i Dary Aniołów ;3
4. Jakie miejsce wybrałabyś na wymarzone wakacje?
Gdzieś poza Polskę . Kocham ją , ale chce zwiedzić też inne kraje ;*
5. Wolisz morze czy góry?
Morze ... ;3
6. Czy masz jakiś ulubiony cytat?
Nie , raczej nie ;*
7. Co lubisz robić?
Lubię śpiewać i tańczyć , chociaż nie umiem tego za dobrze to i tak to robię :D
8. Czy kolekcjonujesz coś? Jeśli tak to co?
Nie raczej nie xD
9. Ulubiony wykonawca?
Rihanna ? ...
10. Ulubiony aktor?
Ross Lynch !!!
11. Jakie masz plany na wakacje?
Wyjazd nad morzę ;)

Pytania od Natalie ;3 EDIT
1. Twoje ulubione miasto?
Kraków ;)2. Jakie jest Twoje największe hobby?
Śpiew i taniec . KC3. Masz jakieś dziwactwa?
Jasne , bardzo dużo , a jedną z tych dziwactw jest , że jestem szalona i czasem mam bzika xD 4. Jakie jest Twoje ulubione jedzenie?
Spaghetti ( nwm czy dobrze napisałam xD) Mmm pycha 5. Masz jakieś największe marzenie?
Zostać piosenkarką , tancerką i aktorką xD Wiem , że nigdy nie zostanę , ale mam takie marzenie :D6. Gdybyś miała jedno, dowolne życzenie, czego byś chciała?
Chciałabym ładnie śpiewać :)7. Wolisz kisiel czy budyń ?
Budyń ;)
8. Jaką książkę obecnie czytasz?
Pamiętnik Wampirów xD9. Jaki jest Twój ulubiony film?
Lubię Titanica . Uwielbiam płakać na filmach ! ;(10. Gdybyś miała możliwość, spotkania kogoś sławnego, kogo byś wybrała?
Rossa Lyncha lub Laure Marano ;D11. W jakim wydarzeniu historycznym, najchętniej wzięłabyś udział?
Emmm nwm ? Urodzenie Rossa Lyncha xD



A teraz moje nominację ! <3
Elmo ;3
Natalie ;3
Julcia xD
Auslly i Raura
Panna Mika <3

To wszystko <3


I pytania są takie same <3
1. Jakie masz zainteresowania ?
2. Czy jesteś szczęśliwa ?
3. Jakie jest twoje największe marzenie ?
4. Jakie są twoje plany na wakacje ?
5. Wygrywasz milion złotych. Co z nimi robisz ?
6. Gdzie chciałabyś wybrać się w podróż ?
7. Najpiękniejsza chwila twojego życia to...
8. Czy masz jakieś swoje odzorowanie w postaci literackiej ?
9. Twoja ulubiona książka to...
10. Jaki jest twój ulubiony kwiat ?
11. Co zmieniłabyś w swoim życiu ?

2 komentarze:

  1. Nominowałam Waszego bloga do czegoś o nazwie 'Liebster Blog'. Więcej informacji na moim blogu: http://story-about-austinandally.blogspot.com/2013/06/liebster-blog.html

    Nie wiem po co Was informuje, skoro już coś o tym dodałyście, ale...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę Cię dodać do tych co mnie nominowali <3
    Dziękuję ! <3

    OdpowiedzUsuń